Hmmm2

2007.02.10. 21:58 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Hát, elég régen írtam már ide. Úgy látom, meg is újult az oldal egy kissé vagy mi. Hát, nem azért van ez, mert annyira boldog idők állnak a hátam mögött, mert probléma volt is és van is elég. (Mármint nem az oldal újult meg azért, hanem azért voltam régen). Igaz, most nincs túl jó kedvem. Mert Sír úgy volt, jön a hétvégére, de nem jött. Meg újabban mindig idő előtt elálmosodik és lelép.  

Nem foglalom össze a múlt történéseit, mert sokat kéne ide írni.
Talán, hogy a Karácsonyt együtt töltöttük Sírral, mert eljött. Aztán a fogammal is sokat betegeskedtem.
A Sulónak meg vége szerencsére. Hát, talán nagy vonalakban ennyi az egész. Ja, és múltkor a 7610-ről írtam. Hát, már a múlté, de csak sajnálom azért.  Most van N70. Ja, voltunk a Nagyvárosban megvenni.

Ma folytatódtak az átalakítások. Egyszer biztos vége lesz, de jó volna már ott tartani. Új könyvet is kezdtem ma. Hát, nem nagyon volt egyéb. Ja, és a Versenyen nem vagyok fent még most se..... Hát, ennyi most. Lehet, jövök mostmár majd megint sűrűbben. Vagy két hónapig.  Hamar lankad a lelkesedtés, de ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr886371511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása