Hmmm

2006.11.05. 22:15 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

A mai nap is elltelt. Elfoglaltam magam a 7610-el. Témákat kerestem rá a fél délelőtt, miután megmostam a hajam. Nem akartam Síron rágódni... Utána meg maileztem, volt is mit írni. Olvasni már nem is maradt időm sajnos, pedig az is jó lett volna. Aztán este jött Sír, méghozzá hamar, még mielőtt mentem volna enni. És egész sokat volt, leginkább a film miatt. Amilyen balf.sz vagyok, nem vertem ki a hisztit, mint ahogyan az a két nap alatt megérlelődött bennem. De mikor olyan kedves és aranyos, pont akkor balhézzak? )))-: Pedig valahogyan csak meg kéne beszélni, hogy ne legyen bunkó, meghogy nem vagyok Odie, akivel bármifélét meg lehet tenni.... S-:

Lett új kímélő is. (-:

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr276371513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása