H. N.

2006.11.01. 22:04 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Na ma sem aludtam sokat, illetve sokáig. De mielőtt felkeltem, még kicsit olvastam a Harryt. Utána meg levelet írtam bnőmnek, meg olvasgattam délig. Délután megnéztünk egy filmet, ami nem is volt rossz. Utána meg mentünk a temetőbe. Vacsora közben lépett be Sír, jó hamar a mostanában megszokotthoz képest. Én meg láthatatlan voltam.... Meg elég jó volt, bár annyira nem ide figyelt, ami nagyon tud engem idegesíteni. \-:

okt. 31. Délután voltunk vásárolni, vettem két felsőt. Meg kaptam Spertit. Este volt Sír, de nem sokat. Pedig azt mondta, ma sokat lesz, mert holnap nem kell dolgozni menni. Hát, nem volt sokat. S-:

Furcsa, magányos estéim lesznek ezentúl. )))-:

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr486371521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása