Hideg megint...

2009.01.03. 23:11 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Hmmm... Azt már nem tudom, ki, mi volt az a Tivó... Ezek szerint nem fontos. Persze rengeteg minden volt már megint, amit kihagytam. A lustaság fél egészség. Azóta ugye beférkőzött az életembe Ksz, még mindig itt van... Ááá, lehet tudom már ki az De fene tudja, én annyira vártam? Tényleg bassza meg, kit érdekel már... Sajnos, Kszel nem ilyen egyszerű a helyzet, sőt...
No de azóta lett 8 gigásom, aminek azért örülök. Aminek nem, hogy lassan vége a szünetnek, és semmi humorom menni... Na de hátha írok majd még. Mikor kivagyok idegileg akkor járok ide, én is egy köcsög vagyok amúgy, de ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr206371497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása