/me sír

2006.10.29. 13:42 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Iszonyatosan vagyok. Éjjel alig aludtam, ha meg igen is ezzel a dologgal álmodtam. Nagyon rossz volt. Sírról van szó. Hogy miért csinálja ezt velem? Miért sz.r le ennyire?? Miközben ő remekül szórakozik a kocsmában, én meg itthon sírok, és nem foglalkozik ezzel. Nagyon-nagyon felbosszantottam magam ezen. És ma biztos, hogy szóvá is teszem!!! Velem ne viselkedjen így. Ha már semmibe sem vesz, hogyjon.... )))-°:

22.07 Hát, már megint nem lehetett vitába szállni Sírral. S-: Egyszerűen elfogy az energiám mindig, mire eljutnék idáig. )-: Aztán meg ma is jó hamar lelépett. Holnap meg már dolgozik, és ez volt az "ürügy". :-7

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr786371525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása