Sóhaj

2006.10.25. 22:31 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Azt hiszem, ideje már jelentkeznem vagy mi.
Ma eléggé rosul voltam. Délelőtt kezdődött a m.helyen, aztán kitartott a Sulóban is.... )-: De azért voltunk a Sulóban. Még most el s telt valahogy. Mindig olyan érzésem van, sohse lesz vége.
Este beszéltem Sírral. Játszott közben, majd hamar le is lépett... S-:

De nézzük az előző napok krónikáját!

okt. 20. Mára elegem lett a bakiból. )-: Aztán meg teljesen izgatott lettem, mert a neten megláttam, hogy a Nagyvárosban van olyan baki, mint a régi!! Fel is hívtam az üzletet, és kiderült, hogy bizony hogy van, méghozzá az én méretemben is! Nem kellett sokat gondolkoznom... Döntenem kellett, hiszen nem sok alkalom volt: a szombat. Anyu azt mondta, elkísér, bár ezen sokat vacilláltunk. Sajnos emezt nem veszik be, mert van olyan készleten. Sokfelé meg fogom hirdetni, hátha csak el tudom majd adni. Este Sírral is beszéltem. Az lett a vége, hogy azt mondta, ha akarok menjek el hozzájuk, majd meglátom még. okt. 21. Hajnalban keltem, mert hajat mostam. Utána indultunk is a Nagyvárosba. Kis keresgélés után megleltük az Üzletet, ahol nem is volt olyan baki, valamit félreértettek... De egy másikban volt majdnem olyan, így a végén megvettem. Közben Sír írt mejd hívott is, hogy ne menjek. Aztán meg, hogy menjek... Így mentem. Sokat voltam egyedül, de lehetett sejteni, hogy így lesz. Így nem voltam ideges, csak egy kicsit türelmetlen. Jó volt találkozni azért. okt. 22. Ma aztán már eltört nálam a mécses. Sír miatt, illetve e saját hülye és szorult helyzetem miatt. Egy motoszkált a fejemben: Haza akarok menni!!! De aztán nem mentem, és meg is vígasztalódtam a végén..... okt. 23. Na, ma jöttem haza. Voltak zavargások a Nagyvárosban, de szerencsésen megúsztam. Még könyveket is vettem! okt. 24. Ma már voltam dolgozni is. Hamar eltelt a nap, mert volt mit tenni. Aztán voltunk a Sulóban is, de azt is szerencsésen megúsztuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr976371533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása