Hazug álmok

2006.10.28. 22:36 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Délelőtt olvasgattam, meg témát kerestem a 7610-re. Végül egy régi mellett állapodtam meg.
Utána voltunk a Szőlőben. Nem volt a legjobb az egész. A társaság kicsit ellenszenves volt, a tortát utáltam, pedig ünnepeltféle voltam vagy mi. Utána még voltunk Mamáék, meg az ottani temetőben.
Este meg vártam Sírt. Nagyon. Mert tegnap direkt megkérdeztem, és azt mondta, lesz ma. De nem jött, tahát már megint le voltam sz.rva. Múltkor pedig már beszéltem Vele erről. Most majd megint fogok, de szerintem nem sokat érek vele. )))-:

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr666371527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása