Hát...

2007.10.20. 21:16 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Hát, átkozott régen írtam már ide, és rengeteg dolog történt azóta. A Szabóó mindegy lett a végére, mert nem mentünk a tixire, csak a Balóra ahol ott volt a hétvégén Sír is, és mondok egy érdekeset: nem örültem neki!! Nem tudom, miért, annyira rossz volt, meg aggódtam is, hogy tán már nem szeretem eléggé, és azért van ez az érzés? Mert a legszívesebben el is küldtem volna... Elég rossz volt a helyzet. Most sem tudom még, hogyan lesz, ha megy arra a koncóra... Majd még kifundálom a dolgokat, mert átkozottul dühös tudok lenni efféle dolgok miatt! Áh.....

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr116371505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása