szamkivetett

2006.10.19. 23:09 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Ma is nagyon rossz napom volt. A m.helyen még kicsit sírtam is, mikor Sírról beszéltünk. De egyszerűen rettenetesen el vagyok keseredve. )))-: Meg a baki miatt is. \-:
Délután írtam egy verset. Ez meg akkor fordul elő, mikor már nagyon oda vagyok lelkileg. )-°:
Estére már olyan ideges lettem, hogy rázott a hideg. Aztán jött Sír... Ma is igen jó volt a kedve. A vonal meg szakadozott. Aztán egyszercsak azt mondta, hogy viszi a gépet a szervizbe, pont most telefonált oda, csak biztos nem hallottam. Na ja. Nem hallottam. Meg volt egy furcsa. Kicsit elszólta magát, mert azt mondta, hogy "na, ma aztán kikapcsolom a gépet"! Mintha holnap valami nagy nap köveztkezne. Mikor mondtam ezt, az volt a válasz, hogy úgysincs amit töltsön... Meg, hogy holnap is lesz egy kicsit. De miért csak kicsit???

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr916371535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása