Fátyol

2006.10.16. 22:07 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Reggel voltam a Városban az orvosnál. Az új bakiban voltam, egész jó, bár kicsit mintha nagy volna. De lehet a másik meg kicsi lett volna... Hazafele telefonáltak, hogy megjöttek a könyvek. (-: Örültem... Utána meg bementem a m.helyre.
Délután voltunk a Sulóban, de hamar vége volt. Este meg még megírtam egy levelet, majd a vacsi után jött is Sír. Keveset volt itt ma, azt mondta fáradt és alszik. \-: Meg alig beszélt. )-: Nem tudom, de olyan rossz ez így. Remélem, hogy tényleg csaak álmos volt, mert ha engem un, akkor már nagy a baj. S-:
Most meg öcsém megint elfoglalta a fürdőszobát. Ma igyekeztem nyugalommal lenni, és addig Sudokuztam egyet......

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr756371543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása