Repedés

2006.10.14. 20:47 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Reggel korábban ébredtem, mint számítottam rá. Játszottam a telefonnal még az ágyban. (-: Aztán mentünk a Városba egy kisebb vita után, mert Anyunak baleset érte a nadrágját, és nem volt miben mennie. Jött olyan baki, mint amilyent szerettem volna és el is hoztam. Nem is volna vele semmi baj, de nekem úgy tűnik, már meg van törve, így nem tudom, meddig bírja majd... Meg pulóvert is vettem.
Sírt várom, de még mindig sehol... a gépe megy pedig, már megnéztem a Színemán.... S-: Azért egy tetű SMS-t csak írhatott volna, hogy ne lebzseljek a gép előtt, mert hiába......

22.48 )))°°°-:

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr186371547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása