Rózsaszín

2006.10.11. 14:10 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Tegnap este tettem fel egy új témát a 7610-re, és még mindig abban gyönyörködöm. Igazi picsa vagyok. (=
Ma már menni kell a Sulóba, nincs mese. :-7 Hátha túlélem valahogy....

22.36 Délután kifestettem a körmeimet étcsokoládé színűre. (-: Hát, a mai nap a picsaság jegyében telik, dehát ez minden nőben megvan szerintem.
Voltunk Sulóban. Eltelt, mert ma 6-ig tartott... Lehet a szerdai is addig fog már máskor is. Jó volna. Valahogy ezt is nehezen bírtam most ki, mert nem voltam jól. Utána itthon sem voltam jól...
Sírra is várni kellett, 3/4 9 környékén lépett be... Ő is Tanárnál volt most. De aztán egész jó volt, mert figyelt most rám. (-: Meg egész sokáig itt is volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr316371553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása