Reped tovább...?

2006.10.15. 22:04 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Ma reggel egyből bekapcsoltam a gépet, ahogy felkeltem. Még fel se öltöztem... Folytattam a letöltést ugyanis. Meg tovább idegeskedtem és bosszankodtam Síron. Még a hasam is ment egész napos jelleggel. Délelőtt írtam levelet is bnőmnek, ha már ment a gép is...
Délután voltunk a temetőben meg a Folyónál is a fiúkkal. Jó volt ez, csak közben csikart a hasam. \-:
Utána meg letöltöttem egy szuperjó Sudokut. (-: Van benne egy kis segítség is a magamfajta pancsereknek, meg nagyon szép a grafikája, szép a hangja. Örülök neki.
A vacsinál meg összevesztünk Anyuval is. )))-: Minden öszejött mára, egészen öngyilkos kedvem lett tőle.
Aztán este hamar jött Sír. Mondtam neki, hogy mennyire vártam, és hogy azért egy tetű SMS-re méltathatott volna. Közben sírtam, de nem vette észre. Meg mikor meséltem az esti vitát is sírtam. )-: De úgyse veszi észre, csak nem nagyon értette, amit mondok, ennyi. S-:

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr486371545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása