Itthon

2006.10.09. 21:55 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Nos, haza is jöttem már. Jó volt ez a hétvége, csak hamar eltelt nagyon.... Vettem hazafele két könyvet, jóknak néznek ki!
A Vonaton meg az SMS miatt egy kissé kiakadtam. De próbáltam magam nyugtatni, hogy miért nem felel rá, de csak arra jutottam, hogy ez bunkóság. Aztán PL-ban elszívtam egy Staubot. :-7 Aztán most beszéltem Vele, és kiderült, hogy elment otthonról, és a telefon nem volt Nála. Pedig gondolhatta, hogy írok!!!

okt. 06. Voltunk a Koncerten. Teljesen problémamentesen zajlott minden!!! Sőt, sokkal hamarabb haza is tudtunk menni, mint gondoltuk volna. (-:

okt. 07. Jó volt ez a nap is végülis... Sírtól még szül.napi ajándékot is kaptam. (-:

okt. 08. A mai nap is megnéztünk néhány filmet Sírral, meg voltunk a Felvonuláson is. Jól telt a nap, csak fájt a lábam... )))-:

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr376371557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása