Algéria

2006.10.05. 18:02 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Hát, most alig látok az Algériától. Már tegnap, a Sulóban is rám jött, most meg megint. :-7 Vacak egy dolog, az biztos.
Munkából jövet befizettem a csekket meg voltam a Hírlaposnál. Itthon meg Anyu kérdezte, hívtak-e a baki miatt. Hát, nem... Mondta, ha akarom, bemehetünk a Városba emiatt. De nem mentünk, a végén meg meg is bántam, mert lehet csak jobb volna az a másik fajta baki! Attól félek, hogy nem lesz mármeg olyan. S-:
Holnap még a szabadságot is meg kell kérdeznem, mi legyen vele...

22.05 Hát, beszéltem Sírral, és sírtam... De csak kicsit. Mert valahogy nem akarja, hogy hétfőn is akkor jöjjek haza, mikor szoktam, hanem, már reggel... )))-°: Hát, ez van.... Azt mondtam, akkor jövök vasárnap. Erre csak azt mondta, hogy akkor nem látom a felvonulást... Semmi más egyéb marasztalás. )-:

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr716371559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása