Itthon

2006.10.02. 22:23 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Nos, voltam a Hegyen. (-: Tegnap jöttünk haza, csak már lusta voltam írni. De nagyon jó volt! Nagyon szép az a vidék. Meg a Falu is csendes volt. Meg a Vár is nagyon tetszett, csak kissé meredek volt felmenni oda.
Ma voltunk a Városban. Mert a baki nem lett jó. )-°: Hát, nem akkor kellett volna elhozni, mikor mentünk a Hegyre! Mert izgultam is, meg siettünk is, és meg se néztem rendesen, amilyen balf.sz vagyok. :-7 De hátha mégiscsak jobbra fordul majd ez a dolog is!
Most beszéltem Sírral. Tegnap említette, hogy jó lett volna, ha csak felhívom a Várból. De nem mertem. Nehéz megmagyarázni, hogy mitől félek ilyenkor. De nem mertem egyszerűen... S-: Amúgymeg ma se igazán rám figyelt. Tudja fene, lassan megszokom!!? Na, most meg megyek aludni meg fürdeni, így be is fejezem.... Hátha ma jobban alszok, mert tegnap megölt a gyomorideg.

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr536371565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása