Itthon

2006.09.24. 12:12 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Nos, tegnap egy igen hirtelen ötlettől vezérelve a családdal én is mentem a Szőlőbe. Jó volt az azért. Nem keseregtem itthon legalább. Öcsémmel kicsit sétálgattunk, megnéztünk ezt-azt a környéken. A vacsi slambuc volt, este volt tűz, mesemondás is. (-:
8 után felhívtam telefonon Sírt. Nem is hiányoztam, nem is keresett neten... :-7 Azt mondta majd ma keressük egymást. Aztán ma reggel hazajöttünk, megfürödtem, majd nézegettük szállásokat a Kiránduláshoz.

22.29 Na, hát ismét eljött az alvás ideje. Ma Sír a szokottnál hamarabb érkezett. (-: És ma jó is volt. Még a Koncertet is megkérdeztem, de arra sem igent sem nemet nem kaptam...

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr766371573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása