....

2006.09.18. 18:12 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Hát, vegyes volt eddig a nap. Délután olvastam bnőm levelét. Furcsa, a barátja és a templomba járás egészen más embert formál belőle. :-7
Aztán meg a végére értem King az Az írásról c. művének. Mire megint belejöttem volna. A nyáron nem nagyon olvastam semmi könyvet, és most megint ráéreztem az ízére. Már a helyesírásom is kezd romlani, úgy veszem észre.

22.43 Hát, ismét eltelt egy nap, megint alvás előtt állok.
Beszéltem Sírral. Már majdnem sikerült megbeszélni a dolgot. Mármint azt, hogy sose figyel rám. De másra terelte: hogy Neki nincs semmi témája, mert nem történik Vele semmi. :-7 Hát, de az nem azt jelenti, hogy ne figyeljen RÁM!! Nekem ha van, ha nincs témám nem figyel. )-:

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr686371583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása