Nos, itt vagyok...?

2006.09.16. 11:49 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Hát, itt vagyok, úgy tűnik. Még biztos lesz fejlesztés a külsőn vagy mi....

Na, most úgy tűnik, tűrhető már....
Na szóval. Én egy idegbeteg ember vagyok. Sajnos. Így talán ezzel kicsit le tudom vezetni a dolgokat. Majd kiderül.
„Mindenki derült, mert minden kiderült”:-D

Na, hát már tiszta ideg vagyok. De sebaj, legalább most nem bosszantottam még magam Síron. Az is valami vagy mi a fene. Ma még a sok e-mailt is meg kell írnom. Néha kiakaszt, mert annyi időmet elveszi. De, ha nem volna meg az volna a baj....

Na, bakkeeeeer!!! Mitől lettem én 45 kg????

20.00 Na, emberek.... Már ennyi az idő, és Sír még sehol. A szokásos idegsukk kezd bennem kialakulni emiatt. Annyira rosszul esik, hogy újabban nem foglalkozik velem úgy és annyira, mint ezelőtt!! :-7 Nagyon rosszul esik, és nagyon szomorú vagyok miatta.....

20.50 Na, hát mostanra egész rosszul lettem. Beszéltem Sírral, de vagy fél órát, és ki is lépett. Azt hiszem, inkább megyek öcsémmel IHM-re, és hátha tovaszáll a hangulat. Vagy nem......

23.57 Na, hát hazajöttünk. Meg is zuhanyoztam már, mindjárt fekszem is. Nos, az IHM elég gyenge volt. Négyen jöttek el, és kemény playback volt. De legalább kimozdultam egy kicsit. És már az is valami. Na de, mostmár megyek aludni. Meg álmomban keseregni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr916371589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása