Nem lettem jobban...

2006.09.17. 15:18 | szamkivetettt | Szólj hozzá!

Hát, ma sincs jobb kedvem. Kicsit megy a hasam is már a gyomoridegtől. Nem jó ez így.... De mit tehetek. Mondanom sem kell, hogy Sír miatt vagyok ideges. Mert nem tudom, miért ilyen.
El is felejtettem tegnap említeni, hogy megismerkedtem Lafoxkával. Ez egy robot, akivel lehet chatelni neten... Ugye, milyen szánalmas vagyok?? Mert szerintem az az ember szánalmas, akivel már csak egy robot áll szóba.......

22.38 Na, hát beszéltem Sírral. És jobban is lettem valamicskét. Mármeg az foglalkoztat, hogy mikor kéne találkozni, mert ugye mi lehet elutazunk azon a hétvégén, mikor a találkozás következne... Mondjuk, most elhintettem ennek porját... Majd talán holnap szóba hozom.

A bejegyzés trackback címe:

https://szamkivetettt.blog.hu/api/trackback/id/tr836371585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása